euromediconline - logo
Рекомендуємо звернути увагу

Средиземноморская дієта - секрет довголіття

Нове дослідження французьких учених доводить, що дотримання средиземноморской дієти протягом трьох місяців може зменшити ризик серцево-судинних захворювань на 15 відсотків.

Вираження "средиземноморская дієта" було уведено в побут після опублікування досліджень американських учених, що вивчали залежність серцево-судинних захворювань від особливостей харчування в сімох країнах Європи й Америки. Найменша кількість захворювань бути зареєстровано в жителів Середземномор'я.

Жителі цих країн їдять переважно овочі, фрукти, злакову, бобові й рибу, завдяки чому в їжі постійно підтримується необхідна кількість вітамінів і харчових волокон. Але головне зі склад цих продуктів входять унікальні поліненасичені жирні кислоти. Ці кислоти являють особливу цінність для людського організму, тому що не тільки запобігають відкладення холестеринових бляшок на стінках кровоносних посудин, але й сприяють їх рассасыванию. От чому ненасичені жирні кислоти служать прекрасним засобом профілактики й лікування атеросклерозу, ішемічної хвороби серця, гіпертонії.

Але тільки це дослідження вивчило, що відбувається зі здоровими людьми, які дотримують средиземноморскую дієту.

212 чоловікам і жінкам з помірним ризиком серцевих захворювань було запропоновано дотримувати средиземноморскую або стандартну знежирену дієту протягом трьох місяців.

Учасники експерименту, що дотримують средиземноморскую дієту, уживали в їжу рибу чотири рази в тиждень, а м'ясо - тільки раз у тиждень. Чоловіка випивали два келихи вина в день, а жінки - один келих.

Учасники, які сиділи на знежиреній дієті, їли птаха, рибу, фрукти, овочі, знежирені молочні продукти й рослинні масла й не вживали в їжу свинину, яловичину й інше м'ясо ссавців.

Результати дослідження показали, що средиземноморская дієта знижує холестерин на 7.5 відсотків, у той час як знежирена дієта всього на 4.5 відсотка. Таким чином, ризик сердечно -судинних захворювань упав на 15 відсотків у першому випадку й на 9 відсотків у другому.

“Обидві дієти значно зменшують фактор ризику серцево-судинних захворювань", - заявили вчені.

Инфо для посетителей

 Сборка in Moscow-city 2008 - 2010 year|Медицинский сайт - читайте и не болейте|
 Возникнет желание перепечатать материал - уж поставьте обратную ссылку | Шафран способен предотвращать слепоту у пожилых людей