euromediconline - logo
Рекомендуємо звернути увагу

Пити або не пити? - Учені не радять

Останнім часом з'явилося багато повідомлень, заснованих на наукових дослідженнях, у яких затверджувалося, що алкоголь у помірних кількостях сприятливо позначається на здоров'я. Однак новітні досвіди доводять: сприятливий вплив алкоголю практично зводиться на "ні" тим шкодою, що він заподіює.

Дослідники з Нової Зеландії завіряють: припущення про те, що стаканчик-два гарного провина в день сприятливо позначається на роботі серцевого м'яза, - це фікція.

Вони відзначають, що з таким же успіхом можна було б ратувати за більше серйозну пиятику, як за засіб для серцевого захисту, тому що в алкоголіків відносно "чисті" посудини й артерії.

Доктор Рід Джексон з університету міста Окленда відзначає із цього приводу: "Будь-який захист, що забезпечує серцю прийняття невеликих доз спиртного, повністю переважується тим шкодою, що воно наносить. У зв'язку із цим мою заяву гранично ясно: не думайте, що є "зазор", у рамках якого вигід для здоров'я від алкоголю більше, ніж наносимый їм шкода. У цьому випадку, пообідати безкоштовно просто не вдасться".

Инфо для посетителей

 Сборка in Moscow-city 2008 - 2010 year|Медицинский сайт - читайте и не болейте|
 Возникнет желание перепечатать материал - уж поставьте обратную ссылку | Диеты для похудения