euromediconline - logo
Рекомендуємо звернути увагу

Лососина - за й проти

Слідом за дослідженням що доводило, що лосось поліпшує серцеву діяльність, з'явилися дані, що поїдання цієї риби може привести до ракових захворювань.

Дослідники інституту Олбани радять споживачам перевіряти походження риби, перш ніж відправляти її в шлунки. По їх даним, рівень токсинів у лососі може виявитися набагато вище норми, і замість вигоди для серцево-судинної системи привести до ракового захворюванням.

Причина високого рівня токсинів криється в тім, що на риб'ячих фермах лосося годують місцевою рибою з домішками нафтових добавок. Правда, деякі ферми перейшли на добавки на основі рослинного масла, але вони негативно впливали на здоров'я особин.

Рівень забруднення залежить від регіону. Найвищий рівень токсинів був у рибі імпортованої з Європи, найнижчий з Південної Африки.

Лосось й інші жирні риби, такі як макрель і сардини, багаті жирними кислотами, які на думку вчених підвищують рівень "гарного" холестерину HDL і знижують рівень "поганого" триглецирида. Медична асоціація рекомендує, щоб люди з'їли рибу - особливо жирних риб - принаймні два рази в тиждень.

Навіть беручи до уваги ризики, вигоди від поїдання лосося залишаються досить значними, особливо для людей літнього віку, які страждають від коронарних проблем.

Учені говорять, що не призивають відмовитися від споживання лососини, а тільки просять бути гурманів повнимательнее.

Инфо для посетителей

 Сборка in Moscow-city 2008 - 2010 year|Медицинский сайт - читайте и не болейте|
 Возникнет желание перепечатать материал - уж поставьте обратную ссылку | Диеты для похудения