Усього дві чашки сподіваючись у день здатні запобігти ризику захворювання раком яєчників, відзначається у звіті про роботу шведських учених.
У результаті обстеження 60.000 шведок було виявлено, що жінки, що випивають у день дві й більше чашки сподіваючись, на 51 відсоток менш піддані ризику одержати рак яєчників.
Ця робота проводилася в руслі інших, які вже показали, що зелений і чорний чай здатні захистити від цілого спектра ракових захворювань.
При цьому вчені Інституту Каролинска в Стокгольмі підкреслюють, що в жодному з колишніх досліджень не вивчався зв'язок між споживанням сподіваючись і ризиком одержання рака яєчників.
Тільки у Великобританії щорічно цей діагноз ставлять 6.900 жінкам, більше 4.600 з них умирають.